במציאות העסקית של ימינו כל עסק חייב להפגין נוכחות בולטת במרחב הציבורי שבו הוא שוכן. בפרט כך הדבר עבור עסקים שחלק גדול מלקוחותיהם הוא קונים מזדמנים – כלומר אנשים שעברו בסביבת העסק והחליטו לרכוש בו מוצר מסוים או מספר מוצרים. האופציה המומלצת ביותר ליצור את הרושם הרצוי ולבלוט, מאוד, בכל מרחב שהוא היא שלט דיגיטלי.
לאילו עסקים מתאים שילוט דיגיטלי?
ישנם לא מעט עסקים שעבורם שילוט דיגיטלי הוא האופציה הטובה ביותר. בפרט מתאים שילוט דיגיטלי לעסקים בתחום המזון, לחנויות נוחות, לחנויות לממכר סמארטפונים או גאדג'טים וגם לחנויות לממכר מכשירי חשמל (ובאופן כללי לעסקים שרוצים לשדר חדשנות) וגם בבנקים ישנו כמובן תפקיד חשוב לשלטים מסוג זה.
שילוט דיגיטלי לעסקים קטנים
בעלי עסקים קטנים רבים חוששים כי הוספת שלט דיגיטלי לעסק שלהם הוא מהלך שכרוך בהוצאה כספית גדולה. כדאי לדעת שבימינו, לנוכח התקדמות הטכנולוגיות, מדובר בפריט לא יקר מדי – ובהתאם שילוט דיגיטלי לעסקים קטנים הוא אופציה עם יחס עלות תועלת משתלם מאוד.
להעביר כל מסר שתרצו – בקלות ובפשטות
היתרון המשמעותי ביותר של השלטים הדיגיטליים הוא שהם יכולים להעביר מסרים משתנים, ובהתאם למשוך מקסימום תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים רבים. תפעול השלטים האלה קל ופשוט, והיכולת לשדר מסרים שונים ולחשוף את הציבור למידע רב מבטיחה את מקסום הסיכוי להפוך עובר אורח ללקוח שמבצע רכישה אצלכם בעסק.
מיתוג העסק
תועלת חשובה נוספת של שילוט דיגיטלי לעסקים היא שהשלטים הממוחשבים נתפשים על-ידי מרבית העוברים ושבים כפריט שמעיד על כך שהעסק מתקדם, מקפיד להצטייד בטכנולוגיות חדשות, אמון על אימוץ פתרונות יצירתיים ומוכן להשקיע בלקוחות שלו – ובהתאם עוד לפני שהלקוחות הפוטנציאליים נכנסים לעסק כבר יש להם רגשות חיוביים כלפיו, דבר שכמובן מגדיל את הסיכוי להשלמת רכישות שונות.
על מה חשוב להקפיד כשמתקינים שלט דיגיטלי?
לשלטים דיגיטליים יש פוטנציאל גבוה מאוד לשדרג את התדמית ואת הביצועים של כל עסק. על-מנת לממש את הפוטנציאל, חשוב לבחור את סוג השלט המתאים לכם ביותר ובפרט להקפיד על איכות מקסימלית – תצוגה לא מוצלחת עלולה להרתיע את הלקוחות במקום למשוך אותם.