למה כרטיס ביקור דיגיטלי זה משהו שלא כדאי לוותר עליו?

אתם מנהלים את העסק שלכם כבר לא מעט זמן ורואים שלא מספיק לקוחות חדשים פונים אליכם מידי חודש? רוצים להשקיע קצת בשיווק ובקידום של העסק? אתם צודקים. יש היום, כמובן, אינספור שיטות לקידום עסקים, אך מעבר לכך שתוכלו לקדם את האתר שלכם, כדאי שתדעו: על כרטיסי ביקור דיגיטליים לא כדאי לכם לוותר. כרטיס ביקור דיגיטלי זה הדבר בא, כי זה ברור שבעידן המודרני כבר לא נהוג לחלק כרטיסי ביקור פיזיים ללקוחות פוטנציאליים. מצד שני, גם אי אפשר לוותר על הכלי החשוב שבעזרתו אתם נותנים ללקוח את פרטי ההתקשרות שלכם, ולכן כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הפתרון הנכון. 

איך מעצבים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כמו שקורה לגבי כל כלי שיווקי אחר, גם כאשר מדברים על כרטיסי ביקור דיגיטליים מדברים על משהו שחייב להיות יפה. כרטיס ביקור שלא ימשוך את העין עלול להיות מהר מאוד משהו שהלקוח בכלל מוחק ולא מתייחס אליו, ולכן צריך להשקיע בעיצוב. משמעות הדברים היא שכאשר אתם חושבים על כרטיס ביקור דיגיטלי כדאי יהיה להתייחס גם לפרטים כמו: 

  • איזה פרטים של העסק תרצו לשלב בכרטיס הביקור? 
  • האם יש צבעים מסוימים שיתאים לכם יותר מאחרים? 
  • באיזה גופן תרצו שהכול יהיה כתוב? 
  • האם תרצו לשלב גם את לוגו העסק שלכם? 

ככל שתחשבו על יותר פרטים מראש, התוצאה הסופית תהיה כרטיס ביקור יפה ומעניין יותר מבחינת הלקוח. 

כמה משלמים? 

ראשית, כדאי שתדעו שאם אתם חושבים על אופציה כמו כרטיס ביקור דיגיטלי אתם למעשה בוחרים באופציה הכי מודרנית שיש. כרטיסי ביקור כאלה אפשר לשתף בוואצאפ, בהודות כתובות ועוד. שנית, מבחינת המחיר, בהחלט יש מקום לבדוק את הדברים, כי בכל מקום יגבו מכם מחירים אחרים. לכן, רגע לפני שאתם משלמים מחירים מופקעים על כרטיסי הביקור שלכם, למה שלא תבדקו איפה זה יכול לצאת קצת יותר זול? שווה להתייחס לכל הנתונים האלה, לראות מה מתאים לכם ולהבטיח שאתם בוחרים עסקה שתהיה כמה שיותר משתלמת מבחינה כלכלית.