אחת מהדרכים היעילות ביותר לשווק עסקים כיום, היא הקמה של דף נחיתה. לא מדובר באתר אינטרנט רגיל שיש בו מספר קטגוריות ודפים שונים, אלא בדף אחד ויחיד. הייחודיות של המוצר הדיגיטלי הזה היא באפקטיביות שלו, כיוון שהוא מנוסח בצורה שיווקית מאוד, המסר שבו מועבר בצורה הכי מדויקת ולכן הוא זה שמניע גולשים לפעולה. בניית דפי נחיתה בוורדפרס והעדפת הפלטפורמה הזו על פני אחרות, מסייעת להקמת דפים שגוגל אוהב, שקל לשנותם ולשדרג אותם כשמעוניינים לעשות זאת ובעיקר ניתן לעצב אותם ולהכניס בהם תוכן איכותי.
מה זה דף נחיתה?
מדובר למעשה בדף הראשוני שאליו מגיע הגולש, שממש "נוחת" על המידע שאתם בוחרים להעניק לו. אין צורך בחיפוש מיוחד או בטרחה עבור הגולש, כלומר הוא אינו צריך להשקיע מאמץ במציאת האינפורמציה – המידע המתומצת והרלוונטי ביותר פשוט נמצא שם. בדרך כלל עסקים בוחרים להשתמש בדף הזה עבור המודעות הממומנות שלהם, עליהן הם משלמים כסף ומכאן שמוטב שיהיו אכן אפקטיביות במיוחד ויניעו לקוחות פוטנציאליים לפעולה. דפי נחיתה בוורדפרס מעוצבים יחסית בפשטות וניתן לשלב בהם אינספור עיצובים נהדרים, כמו גם שילובים של טקסט וגרפיקה. המטרה של בניית דף נחיתה באמצעות וורדפרס היא למשוך כמה שיותר קהל, הנחשף לעסק, לביצוע קנייה ממשית ולגלישה מעמיקה יותר באתר העסקי עצמו.
למה מומלץ להקים דפי נחיתה בוורדפרס?
בכדי לייצר דף נחיתה בוורדפרס שיעשה באמת את העבודה, חשוב להקפיד על כתיבה שיווקית איכותית ויכולת הבעה באמצעות טקסט וכן בגרפיקה, שתהיה כמה שיותר אפקטיבית. וורדפרס היא מערכת שמאפשרת לעשות את הפעולות הללו בקלות ובנוחות רבה, הן בהיבט הגרפי והן מבחינת טקסט. בניית דפי נחיתה בוורדפרס מאפשרת להתאים את הדף לדרישות של גוגל, משמע להפוך אותו ל"קל למציאה" ובכך הוא יעלה מהר יותר, כאשר הגולש יבחר להקליק עליו. התאמה נוספת יכולה להיות שילוב של ביטויי מפתח בתוך הטקסט שמוכנס אל דף הנחיתה, מה שמסייע לדירוג גבוה יותר של הדף. בצורה כזו, קמפיינים ממומנים שנעשים באמצעות דפי נחיתה, הופכים למצליחים יותר והגולשים שנכנסים אל הדפים הללו – נוטים לבצע רכישות יותר מאשר בקמפיינים אחרים.