משדרגים את העסק עם הקמת מועדון לקוחות

אחד הדברים המהנים ביותר עבור יזם זה לראות את העסק שלו מתפתח. ממש כמו לראות את התינוק מתחיל לזחול ואז לעמוד, מתחיל ללהג קולות ואז להפיק מילים שלמות, משהו בהתפתחות של דבר שאנו מושקעים בו יוצר בנו סיפוק. אין טבעי מכך, וגם אין טבעי יותר מלחפש וליישם כלים שישדרגו את העסק שלנו, כמו הקמת מועדון לקוחות.

מועדוני לקוחות הם לא המצאה חדשה. נכון, במסגרת עולם מועדוני הלקוחות מתפתחים לאורך השנים עוד ועוד כלים שמשדרגים את היכולות של בעל העסק ומערך השיווק שלו, אך הקונספט עתיק וותיק. כשמשהו נכנס למערכת העסקים ושורד את מבחן הזמן, זו אינדיקציה שהוא עובד. עכשיו השאלה הנשאלת היא אחת – “אם זה עובד, איך זה יכול לעבוד עבורי?”

איך הקמת מועדון לקוחות תשרת את העסק שלי?

הקמת מועדון לקוחות היא צעד ששכרו בצידו. היחס בין ההשקעה הנדרשת לבין התמורה המתקבלת עצום, מה שאומר שעם יחסית מעט מאוד עבודה תקבלו תוצאות מעולות, ששוות הרבה מעבר לכסף מיידי (שגם ייכנס לעסק). מועדון לקוחות פעיל ואיכותי מאפשר לכם:

  • לבנות את המוניטין העסקי שלכם כעסק רציני שלא קופא על שמריו
  • לייצר מעגל לקוחות נאמן שרוכש שוב ושוב אצלכם, ובכך לבסס את העסק
  • ליהנות ממערך שיווק אוטומטי לגמרי אשר פונה ללקוחות במועדים נכונים (ימי הולדת, חגי ישראל וכיו"ב)
  • לאסוף נתונים סטטיסטיים השווים הון עתק לעסק שלכם, שכן הם מאפשרים לכם לשדרג ולהתמקד בצורה יעילה

אולי היתרון הגדול ביותר

הקמת מועדון לקוחות יכולה להביא לעסק שלכם את כל הנ"ל, אך זה לא נגמר בכך. אנו נתמקד בכמה שורות במתנה האחרונה שהמועדון יביא עד למפתן דלתכם, והיא איסוף הנתונים הסטטיסטיים. בסופו של דבר, אתם מוכרים מוצר או שירות כי אתם יודעים סטטיסטית כי יש לו ביקוש (אחרת לא שווה בכלל לעשות עסק). איך זה קרה?

שנים של נתונים שהצטברו, בדרכים שונות, והבנה של ביקוש בשוק הספציפי שלכם כמובן. אבל יש בשוק מתחרים, התמחויות, ותתי התמחויות, נישות ותתי נישות, וכדי להישאר ראשונים בעסק שלכם, אתם צריכים לחדד את הנתונים הללו, שיעזרו לכם למקד את אמצעי השיווק, מה שיחסוך לכם המון כסף על שיווק, ויהפוך את מנעד הרווח שלכם ליוצא מן הכלל.