כיצד להשתמש באינסטגרם לקידום עסקים

אם אתה כמו רוב בעלי העסקים, אתה מבין את הכוח של קידום מדיה חברתית. אחרי הכל, איזו דרך טובה יותר להגיע לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים מאשר דרך פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם? אמנם כל שלוש הפלטפורמות הללו יכולות להיות מאוד יעילות לקידום העסק שלך, אבל כל אחת מהן דורשת גישה מעט שונה. 

במאמר זה מאת אינפינס, נתמקד במיוחד כיצד להשתמש באינסטגרם לקידום עסקים.

למה אינסטגרם?

אינסטגרם הפכה במהירות לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים. ולא רק בני נוער ומילניום משתמשים בפלטפורמה; לפי סקר שנערך לאחרונה, 32% מהמבוגרים בארה"ב אומרים שהם משתמשים באינסטגרם. זה הרבה לקוחות פוטנציאליים שאתה יכול להגיע!

יתרה מכך, אנשים משתמשים באינסטגרם לא רק כדי לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אלא גם כדי לגלות מוצרים ושירותים חדשים. למעשה, 72% ממשתמשי אינסטגרם אומרים שהם קנו מוצר שראו בפלטפורמה. אז אם אתה עדיין לא משתמש באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך, זה הזמן להתחיל!

כיצד להשתמש באינסטגרם לקידום עסקים

ישנן מספר דרכים שונות שבהן תוכל להשתמש באינסטגרם לקידום עסקים. הראשון הוא באמצעות פוסטים ממומנים. פוסטים ממומנים הם בעצם מודעות המופיעות בעדכונים של העוקבים שלך בדיוק כמו כל פוסט אחר. עם זאת, הם מסומנים בבירור כ"ממומנים", כך שאנשים ידעו שהם רואים מודעה.

אתה יכול גם לקדם את העסק שלך באינסטגרם באמצעות שיווק משפיענים. שיווק משפיע הוא כאשר אתה שותף עם מישהו שיש לו קהל עוקבים גדול בפלטפורמה (בדרך כלל לפחות 10,000) כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות פוסטים ממומנים, כמו גם באמצעים יצירתיים יותר כגון אירוח מתנות או תחרויות.

לבסוף, אתה יכול גם להשתמש בסיפורי אינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך. סיפורים הם סרטונים או תמונות קצרים שנעלמים לאחר 24 שעות. הם דרך מצוינת לתת לעוקבים שלך מבט מאחורי הקלעים של העסק שלך או להציג מוצרים ושירותים חדשים. אתה יכול גם להשתמש בסטוריז כדי להפעיל סקרים או חידונים מהירים, שיכולים להיות דרך מהנה לתקשר עם העוקבים שלך תוך כדי קידום העסק שלך.

יתרונות בקידום עסקים באינסטגרם

1. נראות מוגברת

אחד היתרונות העיקריים של קידום עסקים באינסטגרם הוא שהוא יכול לעזור להגביר את הנראות של העסק. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. באמצעות קידום עסקים באינסטגרם, עסקים יכולים להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים שאליהם לא יוכלו להגיע דרך ערוצי שיווק אחרים.

2. מעורבות משופרת

יתרון נוסף של קידום עסקים באינסטגרם הוא שהוא יכול לעזור לשפר את המעורבות עם לקוחות פוטנציאליים. כאשר עסקים מקדמים את עצמם באינסטגרם, יש להם הזדמנות ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים בצורה אישית יותר ממה שהם היו יכולים לעשות דרך ערוצי שיווק אחרים. בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בסיפורי אינסטגרם ובתכונות אחרות כדי ליצור תוכן אינטראקטיבי ומרתק יותר שימשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.

3. טווח הגעה גדול יותר

יתרון נוסף של קידום עסקים באינסטגרם הוא שהוא יכול לעזור להרחיב את טווח ההגעה של העסק. על ידי קידום עסקים באינסטגרם, עסקים יכולים למקד ללקוחות פוטנציאליים על סמך תחומי העניין והדמוגרפיה שלהם. בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בהאשטאגים ותכונות אחרות כדי להפוך את התוכן שלהם לגלוי יותר על ידי לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוצרים או שירותים הקשורים לעסק שלהם.

4. חסכוני

לבסוף, יתרון נוסף של קידום עסקים באינסטגרם הוא שזוהי דרך חסכונית לשווק עסק. בהשוואה לערוצי שיווק אחרים, כמו פרסום בטלוויזיה או בדפוס, קידום עסק באינסטגרם הוא זול יחסית. בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בתכונות חינמיות, כגון hashtags ותיוג גיאוגרפי, כדי להמשיך לקדם את התוכן שלהם מבלי להיגרם עלויות נוספות

סיכום:

כפי שאתה יכול לראות, ישנן לא מעט דרכים שונות בהן תוכל להשתמש באינסטגרם לקידום עסקים. אז למה אתה מחכה? צאו לשם והתחילו לקדם!