מתקני תצוגה

כל עסק שמכבד את עצמו יודע, כי לנראות יש חלק חשוב ביכולת שלכם למשוך לקוחות. שיווק ופרסום היום חייב לעבור, אמנם, דרך האינטרנט – אבל כאשר אתם נמצאים בכנס מקצועי ומציגים את העסק שלכם לראווה, מתקני תצוגה הם אלו שמייצגים אתכם, ואת מה שאתם מבקשים לשדר לקהל הלקוחות שלכם.

מתקני תצוגה הם כמו כרטיס ביקור

בתערוכות המרכזות בתוכן מגוון נותני שירות, ארגונים וחברות, עליכם לבלוט מבין יתר המשתתפים ולהפוך את הדוכן שלכם לאטרקטיבי. הדרך לעשות את זה, לא חייבת להיות רועשת ומצועצעת. מתקנים המיועדים לתצוגות שונות, החל מרול-אפים ועד לדגלים, עשויים לגרום לאנשים להגיע עד אליכם על מנת להכיר את מה שאתם מייצגים קצת יותר לעומק.

מתקני תצוגה יכולים להגיע במגוון דרכים ועיצובים, ובכדי שתוכלו לגרום ל"כרטיס הביקור" הזה להוביל לכמה שיותר שיתופי פעולה עסקיים, עליכם לפנות לחברה המתמחה בעיצוב וייצור מוצרים מתחום התצוגה עבור עסקים. ייעוץ מקצועי יסייע לכם לתמצת את מה שאתם רוצים "להגיד לעולם" בצורה בהירה, בשילוב עם גרפיקה שתעזור להמחיש את הדברים שלכם באופן ויזואלי.

להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר

מה הכי יתאים לדוכן שלכם בכינוס המקצועי הקרוב? אילו מתקנים בתצוגה הקרובה יהיו אלו שיעבירו את המסר שהעסק שלכם דוגל בו, בצורה שלא תשתמע לשתי פנים? ישנה חשיבות רבה לבחירת המתקן המתאים, שישתלב היטב עם שאר אביזרי הדוכן.

אם תזדקקו לעמדות הרשמה כדי לצבור קהל לקוחות פוטנציאלי – בחרו במתקן ייעודי לכך, עם הלוגו שלכם בחזית. אם אתם עומדים לקבל קהל- אולי דלפק  מעוצב יהיה מתאים, ואם אתם מעוניינים שאנשים יצטלמו על רקע פוסטר ענקי עם המותג שלכם – השקיעו בקיר עיתונאים מעוצב. הרעיון הוא לבחור מתקני תצוגה שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

עיצוב מושקע לצד תוכן איכותי

מעבירים הרצאה? מעוניינים שמלבד הדברים שתגידו בקולכם, המסר יעבור גם בדרכים אחרות, אפקטיביות לא פחות מן המילים עצמן? כאשר מתקני התצוגה שיהיו לצדכם מעוצבים למשעי ומכילים את התוכן הרלוונטי ביותר מתוך המסר עצמו, הם ימשכו את העין שתרצה לראות עוד, ואת האוזן שתרצה להקשיב, ולהבין קצת יותר מה אתם באמת מנסים להגיד לקהל שלכם.